torsdag den 13. februar 2014

Mode blandt unge.


Mode for unge betyder faktisk rigtigt meget, der er nogle der køber dyrt modetøj, og andre lidt billigere, men det er også forskelligt for folk hvad mode er for dem. Jeg går selv op i mit tøj, og jeg elsker Nike sko.

Der er også mange unge der tænker på hvordan andre synes om dem, f.eks: Udseende, tøj, osv.

Jeg har valgt at stille nogle spørgsmål, som i meget gerne må besvare.


- Hvad betyder mode for dig?

- Tænker du på hvad andre synes om dig/dit tøj/udseende?

- Hvad er et rigtigt mode-sæt for dig?


Her er et billede af et af mine par Nike sko, men dog er de hvide og det er en ulempe, men når de bliver beskidte er jeg faktisk begyndt at skrubbe dem lidt, også pudse dem, så bliver de pæne igen.


4 kommentarer:

  1. - Hvad betyder mode for dig? Jeg går meget op i tøj og stil, derfor betyder mode også meget for mig.
    - Tænker du på hvad andre synes om dig/dit tøj/udseende? Jeg prøver at lade være med det, men jeg kan ikke lade være med at tænke på det.
    - Hvad er et rigtigt mode-sæt for dig? Det er vel meget forskelligt. :)

    bloggingbyceylan.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. - Det er generelt bare mærkevarer, som andre også går i.
    - Ja helt bestemt! kan ikke gå i noget, som jeg er sidste års mode.
    - Det er forskelligt, så længe det bare er behageligt og jeg føler mig godt tilpas i det.
    http://hendedendejliges.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. - Mode betyder meget for mig!
    - Tænker rigtig meget over hvilket indtryk jeg gør på folk :-)
    - Noget unikt. Noget nyt sammensat med vintage!

    http://karolinehaugaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Mode betyder en del for mig. Det er den måde jeg kan udtrykke mig på!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet