søndag den 23. februar 2014

A&F

Hej bloggen.
Jeg fik helt lyst til at tage et billede af et par trøjer jeg har i mit klædeskab, og de tre af dem er fra Abercrombie And Fitch (A&F) 
Den mørkeblå bluse har ca. kostet 600 kr
Den røde bluse har ca. kostet 600 kr.
Den lyseblå har ca. kostet 450 kr.
Jeg elsker Abercrombie, og jeg synes de har noget rigtigt fedt tøj, dog er der også en anden butik som hedder Hoolister, som jeg synes ser rigtigt fed ud, den findes dog bare ikke i Danmark, og det tætteste er nok Sverige. Hoolister er dog en del billigere end A&F da Hoolister er deres discountvarer. Her til sommer skal min veninde og jeg til Sverige, også skal der shoppes. Jeg kommer nok til at ligge nogle billeder ud af hvad jeg har købt.

Hvad er din holdning til A&F, og har du selv noget tøj derfra?




5 kommentarer:

  1. Jeg har desværre ikke selv noget tøj derfra. Jeg synes at de har noget flot tøj, dog er det ret dyrt. Men altså, jeg kan rigtig godt lide din mørkeblå bluse. :-))

    bloggingbyceylan.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super fedt billede!

    Jeg har ikke selv noget fra A&F, men min lillesøster har en masse, som jeg nogle gange låner :-)

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg bryder mig ikke om at bruge så mange penge på ét stykke tøj, men jeg er vild med Abercrombie and Fitch, så jeg har heldigvis fået opsporet en del i genbrugsforretninger rundt omkring, bl.a. mine yndlingsjeans.

    bittersodkanel.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fede trøjer!
    http://blog-by-mathilde.blogspot.dk/

    SvarSlet