lørdag den 1. februar 2014

Ralph Lauren

Idag var jeg i Matas, for at købe denne Ralph Lauren parfume, den er super god og har en virkelig god duft, og er ikke så kraftig som en del af de andre parfumer som er lavet af Ralph Lauren. Parfumen kostede 310 kr, men af en eller anden fejl fik jeg den til 210 kr, da hende damen som stod i kassen åbenbart havde givet mig de forkerte penge tilbage. Da min mor havde fundet en dag cream, så sagde kassedamen at min mor bare kunne tage 2 dag creame for 72 kr.


8 kommentarer:

  1. det er altid fedt når man kommer ud for den slags ting, selvom personen så får difference i regnskabet:(

    SvarSlet
  2. Årh, den ser super lækker ud!

    nuancesdeblanc.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Den ser god ud! :-)
    Bloggingbyceylan.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Når man får det forkerte antal penge tilbage, så er det etisk korrekt, at aflevere dem tilbage. Det kan have store konsekvenser for hende bag kassen, at der mangler 100 kroner, hun kan endda blive fyret.

    Jeg går på en handelsskole, hvor vi lærer om at stå i butik og gøre regnskab for butikker. Kassen stemmer næsten aldrig overens, men at der mangler 100 kroner er meget alvorligt for hende bag kassen.

    __
    Anyway. Jeg ønskede mig denne parfume i julegave, og fik den. Den røg hurtigt ind i mine årets favoritter - du kan se resten af mine årets favoritter lige her:
    http://trendniq.blogspot.dk/2013/12/my-favourites-of-the-year.html


    //trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Den ser rigtig lækker ud! :)

    bloggingbycecilie.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg har hørt meget godt om den parfume, måske er det på tide selv at smutte ned i matas og dufte til den, haha.

    Kig gerne forbi:
    sweetlikehoneypie.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Super fin blog du har dig, det er en super flot header! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog ♥ - Er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville glæde mig meget, hvis du ville kigge forbi! :-)

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  8. Min veninde har den og den dufter mega godt på hende men synes ikke den dufter godt på mig haha.
    - Fin blog btw. Lækre ting involveret.

    SvarSlet